Friday, June 24, 2011

french, French teacher or those living in a French country?


Question by MissAdvice: french, French teacher or those living in a French country?
Please help me with my oral. Online translators are not helping and I really need help on this. Thanks.

In my family there is my father, mother, younger sister and me. My mother is quite small and has blue eyes and curlyshort blonde hair. My younger sister is called Jenny, she is tweleve years old and is very sporty. Jenny plays a lot of hockey and plays for a team on saturdays. She loves music and would love to learn to play piano but my family does not have one. Jenny is shy sometimes but very talkative at home. I get on well with Jenny but she sometimes annoys me when she takes my ipod and hairbrush. Last weekend my family and I decorated the living room and Jenny and I played golf.

Can you please translate this? Also I have one i have got, but doesn't sound right grammer wise.

Dans ma famille il ya mon père, mère, sœur cadette et moi. Ma mère est assez petite et a les yeux bleus et les cheveux bouclés court blonde. Ma sœur cadette, elle est appelée Jenny, elle est à des années tweleve vieux et est très sportive. Jenny joue beaucoup de hockey et joue pour une équipe le samedi. Elle j'dores la musique et j'aimerais apprendre à jouer du piano mais ma famille n'en a pas. Jenny est timide parfois, mais très bavard à la maison. Je m'entends bien avec Jenny mais elle agace parfois quand elle me prend mon ipod et brosse à cheveux. week-end dernier, ma famille et j'ai décoré la salle de séjour et Jenny, et je joue au golf.
Stefinia. That was so rude, I did it myself then used a translator to check answers, different ones said different things, hence me asking here.


Best answer:

Answer by nix1602
Ma famille se compose de mon père, ma mère, ma sœur cadette et de moi. Ma mère est assez petite elle a les yeux bleus et les cheveux bouclés court blonds. Ma sœur cadette s''appele Jenny, elle a douze ans et est très sportive. Jenny joue beaucoup de hockey et joue pour DANS équipe leS samediS. Elle Adores la musique et aimerais apprendre à jouer du piano mais ma famille n'en a pas UN. Jenny est timide, parfois, mais ELLE EST très bavardE à la maison. Je m'entends bien avec ELLE mais PARFOIS elle M''agace quand elle me prend mon ipod et MA brosse à cheveux. LE week-end dernier, ma famille et jMOI ONT décoré la salle de séjour. Jenny et moi avons
joué au golf



Give your answer to this question below!

No comments:

Post a Comment